ongrid vs offgrid pv solar system

آن گرڈ اور آف گرڈ سولر سسٹم میں فرق

آن گرڈ اور آف گرڈ سولر سسٹم میں فرق

آج ہم اس موضوع پر بات کریں گے کہ آن گرڈ اور آف گرڈ سولر سسٹم سے چلنے والے پلانٹ آن گرڈ اور آف گرڈ پی وی شمسی نظام کے درمیان کیا فرق ہے ۔ ہم سب سے پہلے یہ سمجھیں کہ شمسی پینل شمسی ماڈیولز شمسی توانائی سے کیسے کام کرتے ہیں فوٹو وولٹک PV ماڈیول اصل میں فوٹو وولٹک کے ساتھ سورج کی روشنی میں موجود فوٹون کو جذب کرکے کام کرتے ہیں اور سیل ڈی سی بجلی پیدا کرتے ہیں اور پھر اس ڈی سی کرنٹ کو اسمارٹ طریقے سے اے سی انورٹر کے ذریعےاےسی کرنٹ میں تبدیل کرتے ہیں اور اسے استعمال کے قابل بناتے ہیں اس تمام نظام کو جنکشن باکس کے ذریعے گھر یا آفس میں ترسیل کردی جاتی ہے۔

اب ہم سمجھتے ہیں کہ آن گرڈ اور آف گرڈ شمسی میں کیا فرق ہوتا ہے۔

آن گرڈ سولر سسٹم

آن گرڈ سولر سسٹم کا مطلب ہے کہ آپ کا شمسی توانائی کا سسٹم سے بجلی گھر یا شمسی توانائی سے پینل کا نظام آپ کی مقامی یوٹیلیٹی کمپنی کے سسٹم سے منسلک ہے جسے گرڈ یا مینز (Mains)کہا جاتا ہے۔ پاکستان میں اس کا استعمال بڑھ رہا ہے ،مستقبل قریب میں زیادہ تر رہائشی طور پر یہی استعمال کیا جاۓ گا ، اس کے استعمال کے لیے گورنمنٹ سے لائسینس اپلائی کرنا پڑتا ہے جس کے بعد آپ کے گھر ایک نیٹ میٹر تنصیب کردیا جاتا ہے جو کہ بجلی کی گرڈ میں ترسیل اور گرڈ سے گھر پر استعمال ہونے والی بجلی دونوں کا حساب کتاب رکھتا ہے ۔ اگر آپ کا سولر سسٹم شمسی پینل کے ذریعےآپ کے گھریلو استعمال سے کہیں زیادہ توانائی پیدا کررہا ہو تواضافی توانائی آپ کے گرڈ کی پاور کمپنی کو بھیجی جاتی ہے ، جس سے آپ کو کریڈٹ بنانے کی اجازت مل جاتی ہے ، جس کے ذریعہ آپ مہینہ /سال کے اختتام پر نقد رقم حاصل کرسکتے ہیں۔ گرڈ سے بندھا ہونے کی وجہ سے یہ فائدہ مند ہے کیونکہ آپ کو ضرورت سے زیادہ توانائی ذخیرہ کرنے کے لئے بیٹری بیک اپ کا مہنگا نظام نہیں خریدنا پڑتا ہے۔ اس میں بیک اپ نہ ہونے کی وجہ سے نقصان صرف یہ ہے کہ گرڈ کی بجلی اگر بند ہوجائے تو یہ سسٹم بجلی بنانا بند کردیتا ہے۔ لہٰذا یہ وہاں زیادہ کامیاب ہے جہاں 24 گھنٹے بجلی مہیا رہتی ہے۔ongrid system

آن گرڈ دو طرفہ نیٹ کے ذریعے گرڈ میں فیڈ کیاجاتا ہے دن کے وقت میٹر میں اضافی یونٹ یا بجلی کی فراہمی صارف استعمال کرسکتا ہے رات کے وقت دو طرفہ نیٹ میٹر کے ذریعہ یہ سسٹم گھٹانے میں مددگار ہے آپ کے بجلی کے بلوں کو تقریبا 25 سالوں تک 90 فیصد تک کمی آسکتی ہے، اس کو ہم ایک 5 کلو واٹ فی گھنٹہ گرڈ سے منسلک شمسی توانائی پلانٹ کی ایک سادہ مثال کے ذریعہ سمجھتےہیں، یہ سسٹم فی گھنٹہ اوسطاً 4 یونٹ تیار کرے گا، ایک دن میں یہ اگر 8 گھنٹے بجلی پیدا کرے تو ایک دن میں یہ 32کلو واٹ روزانہ پیدا کرے گا اگر صارف کا استعمال دن میں 10 یونٹ اور رات میں اسی طرح 15 یونٹ ہے تو بیلنس میں 7 یونٹ کی بچت ہوئی اور مہینے کے آخر تک 210 یونٹ کی بچت ہوگی جو کہ صارف بجلی کمپنی سے کیش کی صورت میں واپس لے سکتا ہے۔

آف گرڈ سولر سسٹم:

آف گر ڈ سسٹم آپ کے گھر پر موجود آلات کے استعمال کی مقدار پر منحصر ہے اور اسی حساب سے انسٹال کیا جاتا ہے اور جب آپ اس بجلی کا استعمال کرتے ہیں تو ، ممکن ہے کہ آپ کے سسٹم کے استعمال سے کہیں زیادہ بجلی پیدا ہوسکے۔ اس اضافی توانائی کا کیا ہوتا ہے اس کا انحصار آپ کے نصب کردہ سامان پر ہوتا ہے۔ دن میں تمام بجلی اس سسٹم سے حاصل کی جاتی ہے چناچہ دن کے وقت آپ کے بجلی کے میٹرپر کو ئی اضافی یونٹ نہیں بنتا۔

offgrid system

زیادہ تر آف گرڈ شمسی نظام دن کے وقت ایک خاص مقدار میں “اضافی” بجلی پیدا کرنے کے لئے بنائے جاتے ہیں ، جو اسٹوریج کے لئے بیٹریوں کا استعمال کرتے ہیں۔ اور یہ بیٹریاں اس وقت استعمال کی جاتی ہیں جب شمسی نظام بجلی تیار نہیں کررہا ہو ، جیسے رات میں یا ابر آلود موسم کے دوران، تاہم ، یہاں تک کہ بہترین اور درست ترین تخمینے کے باوجود بھی اگر موسم غیر متوقع ہے۔ اگر آپ کو لگاتار کئی دن غیر معمولی طور پر ابر آلود موسم کا سامنا کرنا پڑتا ہے تو ، آپ کا سسٹم بیٹریوں کو چارج کرنے اور اپنی تمام ضروریات کو پورا کرنے کے لئے شاید اتنی بجلی پیدا نہیں کرپائے۔ اگرچہ اضافی بیٹریاں رکھنے سے یہ مسئلہ حل ہوسکتا ہے مگر یہ بھی مہنگے پڑ تے ہیں۔ آپ کی ضرورت سے زیادہ بیٹریاں خریدنا آپ کے بجٹ کے لحاظ زیادہ ہوسکتا ہے۔

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *